Zakład Energetyki Cieplnej w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie funkcji kierownika budowy

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Orzyszu zaprasza do składania ofert na: Pełnienie funkcji kierownika budowy nad realizacją robót budowlanych: „Orzyski Ratusz- głęboka termomodernizacja energetyczna, remont i adaptacji budynku przy ul. Rynek w Orzyszu- przebudowa instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa węzła cieplnego”.

I. Dane ogłaszającego zapytanie ofertowe:
Zakład Energetyki Cieplnej w Orzyszu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Kajki 4, 12-250 Orzysz
NIP 849-00-06-645, REGON: 790146000
tel. 087 42-37-203
e-mail: zec.orzysz@wp.pl
adres strony internetowej: www.bip.zec.orzysz.pl

II. Tryb:

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zwaną dalej ustawą, przedmiot zamówienia jest wyłączony ze stosowania ww. ustawy.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa węzła cieplnego w budynku Ratusza przy ul. Rynek 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiar robót, które znajdują się do wglądu w siedzibie przedsiębiorstwa.

Główny Kod CPV: 45331100-7

 

IV. Zakres obowiązków kierownika budowy:

Zgodnie z ustawą art.22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) w szczególności:  

  1. przejęcie protokolarne od inwestora terenu budowy i jego zabezpieczenie,
  2. sporządzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia,
  3. kierowanie budową zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami prawa budowlanego w tym techniczno-budowlanymi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, realizując zaplanowany harmonogram prac,

      3a.koordynowanie realizacji zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia:

             a) przy opracowywaniu technicznych lub organizacyjnych założeń planowanych robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno,

              b) przy planowaniu czasu wymaganego do zakończenia robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów

 3b. koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach, o których mowa w art. 21a ust. 3,        oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;

3c. wprowadzanie niezbędnych zmian w informacji, o której mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1b, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wynikających z postępu wykonywanych robót budowlanych;

3d. podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym;

3e. zapewnienie przy wykonywaniu robót budowlanych stosowania wyrobów, zgodnie z art. 10;

  1. prowadzenie dokumentacji budowy,

5.zawiadomienie inwestora o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem,

6.wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz zawiadomienie o tym właściwego organu,

7.uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i w odbiorze ostatecznym (na krótko przed zakończeniem okresu rękojmi),

8.realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy,

9.zgłaszanie inwestorowi do kontroli wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających oraz zapewnienie dokonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowie prób i sprawdzeń instalacji przed zgłoszeniem instalacji do odbioru,

10.zapewnienie dokonania prób i sprawdzeń instalacji, urządzeń technicznych przed zgłoszeniem instalacji do odbioru,

  1. po zakończeniu prac budowlanych kierownik powinien przygotować dokumentację powykonawczą wykonanych instalacji, zgłosić wykonane instalacje do odbioru odpowiednim wpisem do dziennika budowy, uczestniczyć w czynnościach odbioru i zapewnić usunięcie stwierdzonych wad, także przekazanie inwestorowi oświadczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2. Art. 23 na koniec zaś przekazać inwestorowi wymagane prawem budowlanym oświadczenia,
  2. sporządzenie wykazu robót wykonanych częściowo na podstawie wycenionego przedmiaru robót i obmiaru rzeczywiście wykonanych robót dla każdej z pozycji,

13.zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego robót odpowiednim wpisem do dziennika budowy oraz przygotowanie pisemnego zgłoszenia z określeniem daty zakończenia robót potwierdzone przez inspektora nadzoru,

14.przygotowanie projektu odbioru protokołu częściowego, w której określona będzie wartość prac wykonanych, wg. stanu na dzień jego sporządzenia, z rozbiciem wartość, rodzaj i ilość prac wykonanych przez Wykonawcę.

Kierownik budowy ma prawo:

1.występowania do inwestora o zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;

2.ustosunkowania się w dzienniku budowy do zaleceń w nim zawartych

3.kierownik budowy ma za zadanie również zorganizowanie budowy i dbanie o odpowiedni przebieg pod względem zgodności z przepisami prawa i bezpieczeństwa oraz poprawności technicznej.

V. Termin wykonania zamówienia:

od 04.01.2018 r. do 16.06.2018 r.

 VI. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:

Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

 

VII. Wymagania stawiane Wykonawcy:

  • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
  • Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

 

VIII. Wymagania organizacyjne:

Kierownik budowy zobowiązany będzie do przyjazdu na teren budowy minimum dwa dni w tygodniu.

 IX. Wymagania dot. gwarancji

Wymagane jest od Wykonawcy robót 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, zatem 60 miesięczny okres gwarancji dotyczy również usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego.

 X. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   zdolności technicznej lub zawodowej

a) w zakresie wiedzy i doświadczenia:

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Uszczegółowienie -Wykonawca wykaże wykonanie funkcji kierownika nad budową lub remontem i rozbudową urządzeń ciepłowniczych,

b) w zakresie dysponowania osobami:

Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę lub dysponowania osobami  posiadającymi uprawnienia do wykonywania zadań kierownika budowy w branży budowlanej, w następujących specjalnościach:

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.

c) Wykonawcy są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

2)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

3) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2) niniejszego zapytania

4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

5)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

 

6) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 XI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

A.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- referencje

5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

7) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych: uprawnienia do wykonywania zadań kierownika budowy w branży budowlanej, w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.

8) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. 3) niniejszego zapytania

10) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:

  • Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
  • Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
  • Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
  • W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

XII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

  • Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: orzysz@wp.pl
  • Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną.
  • W przypadku, gdy przesłane za pomocą e-maila oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne dokumenty w niniejszym postępowaniu będą nieczytelne Zamawiający może się zwrócić o ponowne ich przesłanie za pomocą innego z wymienionych w zapytaniu sposobów.

XIII. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Przygotowanie oferty:

1)   Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.

2)   Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)   Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

4)   Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5)   Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania

6)   Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.

7)   Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.

8)   Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

  1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty   gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):

1)  Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.

2)  Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.

3)  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

  1. Sposób zaadresowania oferty:

1)   Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

2)   Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszego zapytania i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

„Oferta – na pełnienie funkcji kierownika budowy nad realizacją zadania pn:” Orzyski Ratusz- głęboka termomodernizacja energetyczna, remont i adaptacja budynku przy ul. Rynek w Orzyszu- przebudowa instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa węzła cieplnego”.

nie otwierać przed 03.01.2018 r. godz. 12:10

3)   Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

  1. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty:
  • Należy ponumerować kolejne strony oferty, informację o ilości storn oferty należy umieścić w   formularzu ofertowym.

 

XIV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert 

  1. Oferty należy składać do dnia: 03.01.2018 r. do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Orzyszu, ul. Kajki 4, 12-250 Orzysz.

  1. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
  2. Oferty zostaną otwarte dnia: 03.01.2018 r. o godz. 12:10

w siedzibie zamawiającego, ul. Kajki 4, 12-250 Orzysz.

XV. Opis sposobu obliczenia ceny

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

XVI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

  1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1.      oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,

1.2.      oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.3.      wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

  1. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
  2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt)
  3. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej

 

 

 

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

cena

80%

An= oferowana najniższa cena / cena oferty badanej x100 x 80%

An- obliczenie punktów oferty badanej, liczba 100- wskaźnik stały

 2

doświadczenie

20%

 

Dn= ilość wykonanych usług badanej oferty/największa ilość usług ze złożonych ofert x 100 x 20%

Dn- obliczenie punktów badanej oferty wg danych z wykazu świadczonych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

  

  1. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
  2. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

 

XVII. Termin związania z ofertą

Wykonawca pozostaje związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu związania                   z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XVIII. Wybór oferty, podpisanie umowy:

  1. Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy projekt Umowy w terminie 7 dni od poinformowania go o wyborze oferty. Zawarcie Umowy powinno nastąpić w okresie związania ofertą.
  2. Zamawiający może zrezygnować z zawarcia umowy i zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej złożonej oferty, powtórzenia zapytania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie.
  3. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.

 

Załączniki

 

Załączniki składające się na integralną cześć zapytania ofertowego:

 

  1. WZÓR- Formularz ofertowy wykonawcy,
  2. WZÓR- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
  3. WZÓR FORMULARZA -Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym,
  4. WZÓR FORMULARZA - Wykaz wykonanych usług
  5. WZÓR FORMULARZA -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  6. WZÓR -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania